تجلیل از آقای دکتر مینایی در جشنواره پژوهشگران و فناوران برگزیده
| تاریخ ارسال: 1401/9/26 |

بیست و سومین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده، صبح پنجشنبه ۲۴ آذر، با حضور محمدعلی زلفیگل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، علی خیرالدین معاون فناوری و پیمان صالحی معاون پژوهشی وزیر علوم در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد. در این مراسم از جناب آقای دکتر بهروز مینایی به عنوان دانشمند برگزیده حوزه ارتباط با جامعه و صنعت تجلیل شد.
این موفقیت را به ایشان تبریک عرض نموده و آرزوی توفیقات روزافزون برای ایشان داریم.
دفعات مشاهده: 3025 بار |
دفعات چاپ: 480 بار |
دفعات ارسال به دیگران: 0 بار |
0 نظر