پیام ریاست دانشکده

 | تاریخ ارسال: 1401/9/14 | 

جناب آقای دکتر عبداللهی ازگمی بزرگوار

سلام علیکم

تبریکات عالیه از طرف بنده و خانواده دانشکده مهندسی کامپیوتر به استاد محمد عبداللهی ازگمی که امروز ( ۱۴ آذرماه ۱۴۰۱) در جلسه هیات ممیزه دانشگاه ارتقای ایشان به مقام استادی به تصویب رسید. برای این استاد عزیز آرزوی سلامت و موفقیت روز افزون داریم. از مدتها پیش ایشان شایسته این جایگاه بودند و هم اکنون بسیار خوشحالم که چنین شخصیت برجسته‌ای در جمع خانواده دانشکده مهندسی کامپیوتر حضور دارند و امیدوارم سالهای سال از برکات علمی، اخلاقی و شخصیتی ایشان بهره مند باشیم.​

باسپاس و تشکر

بهروز مینایی




 هیات رئیسه، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشکده مهندسی کامپیوتر


دفعات مشاهده: 2357 بار   |   دفعات چاپ: 398 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر