تبریک ارتقاء علمی آقای دکتر عبدالهی ازگمی

 | تاریخ ارسال: 1401/9/14 | 

جناب آقای دکتر محمد عبدالهی ازگمی عضو محترم هیأت علمی دانشکده مهندسی کامپیوتر در  جلسه هیئت ممیزه مورخ ۱۴/آذر/ ۱۴۰۱ از مرتبه  دانشیاری به استادی ارتقاء یافتند.
  احراز این موفقیت را به ایشان، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشکده تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون ایشان را آرزومندیم.



 هیات رئیسه، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشکده مهندسی کامپیوتر


دفعات مشاهده: 2677 بار   |   دفعات چاپ: 413 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر