تبریک ارتقاء علمی آقای دکتر عبدالهی ازگمی
| تاریخ ارسال: 1401/9/14 |

جناب آقای دکتر محمد عبدالهی ازگمی عضو محترم هیأت علمی دانشکده مهندسی کامپیوتر در جلسه هیئت ممیزه مورخ ۱۴/آذر/ ۱۴۰۱ از مرتبه دانشیاری به استادی ارتقاء یافتند.
احراز این موفقیت را به ایشان، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشکده تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون ایشان را آرزومندیم.
هیات رئیسه، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشکده مهندسی کامپیوتر
دفعات مشاهده: 2677 بار |
دفعات چاپ: 413 بار |
دفعات ارسال به دیگران: 0 بار |
0 نظر