برگزاری نشست تخصصی تعاملات صنعتی با ستاد توسعه فناوریهای اتصالپذیری و ارتباطات
| تاریخ ارسال: 1403/4/19 |
این نشست تخصصی به همت دانشکده کامپیوتر دانشگاه علم و صنعت ایران و با حضور دکتر سید محمد کرباسی، دبیر ستاد توسعه فناوریهای اتصالپذیری و ارتباطات، در روز دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ در طبقه سوم دانشکده کامپیوتر این دانشگاه از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۲ برگزار شد.

در این نشست، دکتر سید محمد کرباسی به بررسی موضوعات مختلفی از جمله «معرفی مأموریتهای ستاد»، «معرفی حوزههای فعالیت»، «بررسی تعاملات قابل تعریف»، «شبکه سازی و طرح موضوع»، «معرفی توانمندیها و ظرفیتها»، «ارائه راهکارهای عملی برای ارتقای شرکتهای دانشبنیان» و « ترویج همکاریها و تعامل بین دانشگاه و سایر بخشها» خواهد پرداخت.
این نشست فرصتی برای تعامل، تبادل نظر و شناسایی نیازها و چالشهای موجود بین صاحبنظران و پژوهشگران در زمینههای مختلف علمی و فناوری را فراهم میکند. همچنین امکان طرح سوالات و دریافت پاسخهای تخصصی توسط دبیر ستاد امکانپذیر است.
دفعات مشاهده: 3359 بار |
دفعات چاپ: 842 بار |
دفعات ارسال به دیگران: 0 بار |
0 نظر