[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
درباره دانشکده::
مدیریت دانشکده::
اعضای هیات علمی ::
معرفی افراد::
امور آموزش::
امور فرهنگی::
امور پژوهشی::
آموزش الکترونیکی::
پردیس شماره 2::
اخبار و رویدادها::
فضاهای آموزشی و تحقیقاتی ::
تسهیلات پایگاه::
تماس با ما::
::
ورود به سایت دروس

AWT IMAGE

نام کاربری
کلمه عبور

AWT IMAGE
رمز ورود را فراموش کرده‌اید؟

..
دفاعیه کارشناسی ارشد

دفاعیه کارشناسی ارشد

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: سید امید داودی - 1398/02/18 ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۸/۲/۱۷ | 

ارائه­ دهنده:

سید امید داودی

  استاد راهنما:

 دکتر ناصر مزینی

  استاد ممتحن خارجی :  دکتر حمید بیگی

استاد ممتحن داخلی: دکتر محمد طاهر پیله ور

  زمان :  چهارشنبه  18 اردیبهشت ماه 1398

  مکان: دانشکده مهندسی کامپیوتر- طبقه سوم- اتاق 304


آقای سید امید داودی دانشجوی کارشناسی ارشد آقای دکتر ناصر مزینی چهارشنبه 18 اردیبهشت ماه ساعت   14:00 در اتاق 304 واقع در طبقه سوم دانشکده کامپیوتر از پروژه کارشناسی ارشد خود تحت عنوان کشف و بهره برداری از مهارت های غیر وابسته به وضعیت محیط در یادگیری تقویتی سلسله مراتبی دفاع خواهند نمود.

چکیده پایان نامه:

یادگیری تقویتی سلسله مراتبی نوعی یادگیری تقویتی است که برای مقابله با نفرین ابعاد و افزایش سرعت یادگیری استفاده می‌شود. در یادگیری تقویتی سلسله مراتبی، سطوح انتزاع زمانی یا فضایی در مسئله تعریف شده و عامل با استفاده از این سطوح انتزاع، که به آن‌ها مهارت نیز گفته می‌شود، سعی در حل مسئله خواهد داشت.
عمده روش‌های ارائه شده برای یادگیری تقویتی سلسله مراتبی در صدد کشف اهداف میانی مناسب هستند به طوری که بتوان مهارت‌هایی سطح بالا برای رسیدن به این اهداف میانی تعریف نمود. این رویکرد، تنها بخشی از مجموعه سطوح انتزاع ممکن برای یادگیری تقویتی سلسله مراتبی را در بر می‌گیرد. به طور مشخص، گروهی از سطوح انتزاع زمانی احتمالی که هیچ ارتباطی با وضعیت محیط ندارند در قالب روش‌های مرسوم یادگیری تقویتی سلسله مراتبی قابل مدل‌سازی نمی‌باشند.
در این پژوهش روشی برای تعریف، استفاده و کشف خودکار مهارت‌های غیر وابسته به وضعیت محیط در مسائل چندهدفه در یادگیری تقویتی سلسله مراتبی ارائه شده است. آزمایش‌های انجام شده بر روی چندین محیط یادگیری تقویتی، نشان می‌دهد که سطوح انتزاع زمانی غیر وابسته به وضعیت محیط با اعمال تغییرات اندک بر روی مسئله می‌توانند در تسریع سرعت یادگیری تقویتی مؤثر باشند.
 


  از اساتید بزرگوار، دانشجویان گرامی و دیگر متخصصان و علاقه مندان به موضوع دفاعیه دعوت
می شود با حضور خود موجبات غنای علمی و ارتقای کیفی را فراهم سازند.

  دانشکده مهندسی کامپیوتر مدیریت تحصیلات تکمیلی

دفعات مشاهده: 178 بار   |   دفعات چاپ: 16 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان

School of Computer Engineering
Persian site map - English site map - Created in 0.17 seconds with 52 queries by YEKTAWEB 3937