[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
دفتر مرکزی انجمن‏های علمی::
فرمها و آئین‏نامه‏ها::
نشریات علمی::
اخبار::
گالری تصاویر::
سوالات متداول::
انجمن دانشکده‏ها::
کنفرانس‏ها و همایش‏ها::
تماس با ما::
تسهیلات ویژه::
::
ورود به سایت دروس

AWT IMAGE

نام کاربری
کلمه عبور

AWT IMAGE
رمز ورود را فراموش کرده‌اید؟

..
دفاعیه کارشناسی ارشد

دفاعیه کارشناسی ارشد

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
:: جلسه دفاعیه از رساله دکتری ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۹/۱۸ | 

آقای اسماعیل نیک روان دانشجوی دکترای جناب آقای دکتر سعید پارسا روز یکشنبه مورخ 1397/08/27 ساعت 11:00  از رساله دکتری خود تحت عنوان "ارایه رویکرد جدید مبتنی بر کاهش پویای دامنه جهت بهبود تولید داده های آزمون و مکان یابی خطاهای پنهان" دفاع نمود.

چکیده پایان نامه :

در چند سال اخیر شبکه­های بین خودرویی با هدف بالا بردن ایمنی جاده­ها و اطلاع رسانی یکی از موضوعات برجسته تحقیقاتی در دانشگاه­ها بوده است.­ از ویژگی­های این شکبه می‌توان به تغییر سریع توپولوژی، اتصال کوتاه مدت ارتباط بی­سیم بین خودروها اشاره کرد.­ اخیراً شبکه­های محتوا محور برای شبکه­های بین خودروی نیز مورد توجه قرار گرفته است.­ ‌شبکه­های محتوا محور یک نمونه ارائه شده برای معماری اینترنت آینده است به طوری که در آن ارتباطات براساس محتوا با نام منحصر به فرد، به جای آدرس میزبان و با قابلیت ذخیره داده درون شبکه برقرار میگردد.­ به علت سرعت بالای خودروها و اتصال کوتاه مدت ارتباط بی­سیم بین خودروها معماری شبکه­های محتوا محور موجود برای مسیریابی و مسائل دیگر در این شبکه­ها کارایی ندارد.­ در این پایان نامه معماری توسعه یافته­ای برای شبکه­های محتوا محور بین خودرویی ارائه شده است. هدف این معماری کاهش­ زمان دریافت پاسخ از فراهم کننده داده در فاز کشف و همچنین کاهش همه­پخشی درخواست به گره­های غیر ضروری می­باشد. در معماری پیشنهادی داده­های حساس دریافتی از گره‌های همسایه در حافظه­ای به نام "ذخیره محتوای همسایگان" نگه‌داری می شود. داده­های حساس مثل تصادف، ترافیک و غیره نیاز به دسترسی بالا دارند. هدف این معماری کاهش زمان دسترسی به این نوع داده­ها است. هر خودرو داده­های دریافتی را در فاز آماده­سازی ذخیره و یا به روز می­نماید. در فاز آماده­سازی همه خودروها با همکاری یکدیگر داده­های حساس را در بازه زمانی مشخص در محیط منتشر می­کنند­­. با این معماری در فاز کشف، اطلاعات حساس در نزدیک­ترین فاصله به خودرو متقاضی وجود دارد. در واقع دسترسی به داده با کمترین تاخیر انجام می­شود. کارایی این معماری با استفاده از شبیه‌سازی مورد ارزیابی قرار گرفته است و با روش­های قبلی مقایسه شده است. نتایج شبیه‌سازی نشان می دهد که معماری پیشنهادی در مواردی همچون تعداد بسته‌های داده و درخواست منتقل شده در محیط، سربار، تاخیر ارسال و دریافت داده و زمان دانلود داده درخواستی عملکرد بهتری دارد.

 

 Abstract:
 Content-centric network (CCN) has been considered for VANETs, due to its scalability, flexibility and security. In this paper, an extended CCN architecture is proposed to reduce critical data access time in vehicular content centric networks by storing them in the number of vehicles around the source. The critical data include sensitive data such as accidents, traffic that require quick and reliable access. The aim is to reduce access time for this type of data in the discovery phase. Each vehicle stores or updates critical data in cooperation with other vehicles in the preparation phase. During the preparation phase, the critical data spread around the source by a combination of physical movement and radio propagation. This gives the requesting vehicle a better chance to find the data in a few hops, with minimal network overhead and lower delay, during the discovery phase. The efficiency of this architecture is evaluated by simulation and shown that interest packet delay and number of duplicated data packets are generally lower than the existing methods.
 


ارائه ­دهنده:

علی کاظمی نیاری

  استاد راهنما:

  دکتر رضا برنگی


  هیات داوران:

دکتر احمد خونساری، دکتر مسعود صبائی، دکتر احمد اکبری و دکتر عیسی زارع پور
 

زمان : یکشنبه  18 آذرماه 1397

  ساعت 13:00

  مکان: دانشکده مهندسی کامپیوتر- طبقه دوم- اتاق دفاعیه دکترا

  از اساتید بزرگوار، دانشجویان گرامی و دیگر متخصصان و علاقه مندان به موضوع دفاعیه دعوت
می شود با حضور خود موجبات غنای علمی و ارتقای کیفی را فراهم سازند.

  دانشکده مهندسی کامپیوتر مدیریت تحصیلات تکمیلی

دفعات مشاهده: 136 بار   |   دفعات چاپ: 16 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

CAPTCHA code
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشگاه علم و صنعت ایران می باشد . نقل هرگونه مطلب با ذکر منبع بلامانع می باشد .
Persian site map - English site map - Created in 0.2 seconds with 47 queries by YEKTAWEB 3823