[صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
درباره دانشگاه::
درباره روابط عمومی::
معرفی افراد::
اخبار دانشگاه::
افتخارات دانشگاه::
برقراری ارتباط::
سایت های مرتبط::
تسهیلات پایگاه::
::
آرشیو نشریه پیام

AWT IMAGE

AWT IMAGE

نشریه پیام شماره 86

نشریه پیام شماره 85
نشریه پیام شماره 84

نشریه پیام شماره 83

نشریه پیام شماره 82

نشریه پیام شماره 81

نشریه پیام شماره 80

آرشیو نشریه پیام

..
آرشیو خبرنامه الکترونیک

AWT IMAGE

خبرنامه شماره ۲۱۴

خبرنامه شماره ۲۱۳

خبرنامه شماره ۲۱۲

خبرنامه شماره ۲۱۱

خبرنامه شماره ۲۱۰

خبرنامه شماره ۲۰۹

خبرنامه شماره ۲۰۸

خبرنامه شماره ۲۰۷

خبرنامه شماره ۲۰۶

خبرنامه شماره ۲۰۵

آرشیو خبرنامه الکترونیک

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
سالروز امامت حضرت مهدی(ع) مبارک باد
..
:: سمینار علمی :کاربرد سازو کارهای چند تعادلی در سامانه های کنترل غیر فعال و برداشت انرژی ارتعاش پهن باند ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ | 

سمینار علمی :کاربرد سازو کارهای چند تعادلی در سامانه های کنترل غیر فعال و برداشت انرژی ارتعاش پهن باند

 

AWT IMAGE

                                                                                                  

این سمینار توسط دکتر داوود یونسیان استاد دانشکده مهندسی راه آهن در روز دوشنبه 18بهمن ماه 1395 از ساعت 10 الی12 در آمفی تاتر دانشکده مهندسی راه آهن ارائه خواهد شود.

چکیده: 

ارتعاشات سازه ها و سامانه های دینامیکی همواره از دو وجه مورد توجه مهندسین و محققین حوزه دینامیک بوده است. در بسیاری از مسائل مهندسی ارتعاشات پدیده ای ناخواسته و مزاحم بوده و مهندسین با روش های فعال و غیر فعال در صدد حذف آن بوده اند. در گروه دیگری از مسائل از ارتعاش به عنوان یک منبع انرژی در دسترس و پاک برای تولید انرژی استفاده می شود. چالش های فراوانی برای هر دو حوزه یاد شده وجود داشته است که از مهمترین آنها به باند باریک فرکانس کاری ابزار و سازو کارهای ابداع شده اشاره نمود. برای افزایش باند فرکانسی تجهیزات برداشت و کنترل انرژی ارتعاشی، سیستم های چند تعادلی از جمله راه حل های نوینی است که در یک دهه اخیر با سرعت زیادی توسعه یافته اند. در این سمینار بطور اجمال به معرفی این گونه سامانه ها پرداخته شده و عملکرد و حوزه کارایی آنها در افزایش پهنای باند فرکانسی سیستم های با دینامیک متغیر پرداخته می شود و کاربردهای آتی آنها در مهندسی راه آهن مورد بحث قرار خواهد گرفت.

دفعات مشاهده: 1151 بار   |   دفعات چاپ: 76 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

کد امنیتی را در کادر بنویسید >
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان

کلیه حقوق مادی ومعنوی این سایت متعلق به دانشگاه علم وصنعت ایران میباشد .هرگونه برداشت با ذکر منبع ، بلامانع است.

Persian site map - English site map - Created in 0.185 seconds with 963 queries by yektaweb 3525